Paslaugų teikimo taisyklės
Paskutinė atnaujinimo data: 2024-04-16
1. SĄVOKOS IR APIBRĖŽIMAI
1.1. Taisyklės – šios naudojimosi Paslaugomis taisyklės, kurios nustato pagrindines naudojimosi
Paslaugomis sąlygas ir tvarką, Šalių teises ir pareigas.
1.2. Paslaugų teikėjas – UAB „Aplink pilvą“, Lietuvos Respublikoje įsteigta uždaroji akcinė bendrovė,
juridinio asmens kodas 306635899, registruotos buveinės adresas P. Kalpoko g. 6, LT-41179, Biržai,
Lietuva, veiklos vykdymo adresas Bratoniškių g. 22, LT-15179 Vilnius, Lietuva.
1.3. Interneto svetainė – Paslaugų teikėjo administruojama interneto svetainė, pasiekiama adresu
1.4. Klientas arba Jūs – fizinis asmuo, kuris naudojasi ar siekia naudotis Paslaugų teikėjo teikiamomis
Paslaugos.
1.5. Paskyra – Interneto svetainėje Kliento susikurta asmeninė paskyra, kurioje pateikiama informacija
apie užsakomas Paslaugas ir kita su jomis susijusi informacija.
1.6. Paskyros naudojimosi mokestis – kas mėnesį mokamas 35 eurų dydžio mokestis už naudojimąsi
Paskyra ir prieigą prie Paslaugų.
1.7. Paslaugos – ši sąvoka apima visas Paslaugų teikėjo teikiamas Paslaugas – kineziterapeuto pasyvios
kineziterapijos konsultacijas, gyvai ir nuotoliu organizuojamas individualias ir grupines kūno rengimo,
stiprinimo ir korekcines treniruotes, treniruočių, korekcinių pratimų, sporto planų sudarymą,
treniruočių video įrašų kūrimą, rengimą ir sklaidą.
1.8. Privatumo politika – Interneto svetainėje prieinama privatumo politika, apžvelgianti kaip Paslaugų
teikėjas, būdamas duomenų valdytoju, tvarko fizinių asmenų asmens duomenis.
1.9. Sutartis – sutartis tarp Kliento ir Paslaugų teikėjo dėl Paslaugų teikimo, pagal kurią Paslaugų teikėjas
Kliento atžvilgiu prisiima tam tikrus įsipareigojimus, susijusius su Paslaugų teikimu. Tokia sutartis
sudaroma Taisyklėse nustatyta tvarka, o Taisyklės yra neatsiejama jos dalis.
1.10. Paslaugų teikėjas ir Klientas šiose Taisyklėse kartu vadinami Šalimis, o kiekvienas atskirai
Šalimi.
2. BENDROSIOS NUOSTATOS
2.1. Taisyklių privalo laikytis kiekvienas besinaudojantis Paslaugomis Klientas. Klientas, norėdamas
naudotis Paslaugomis, turi užsiregistruoti ir susikurti paskyrą Interneto svetainėje. Klientas
registracijos metu pateiktą informaciją, sutikimą su Taisyklėmis ir įsipareigojimą jų laikytis patvirtina
varnele prie teiginio „Sutinku su Paslaugų teikimo taisyklėmis”. Klientui atlikus šiuos veiksmus tarp
Šalių sudaroma Sutartis. Bet kuriuo atveju naudodamasis Paslaugomis Klientas patvirtina, kad yra
susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, su jomis sutinka ir įsipareigoja jų laikytis.
2.2. Patvirtindamas Taisykles ir naudodamasis Interneto svetaine bei užsisakydamas ir naudodamasis
Paslaugomis Klientas supranta ir aiškiai patvirtina, jog:
2.2.1.Paslaugų teikėjo teikiamos Paslaugos yra tik edukacinės ir nėra skirtos diagnozuoti sveikatos
sutrikimus ar paskirti gydymą;
2.2.2.Siekdamas gauti asmens sveikatos priežiūros paslaugos Klientas turi kreiptis į asmenis,
atitinkamų teisės aktų nustatyta tvarka įgijusius teisę teikti šias paslaugas, kaip numatyta
Lietuvos Respulbikos Civilinio Kodekso 6.725 straipsnyje, Lietuvos Respublikos medicinos
praktikos įstatyme;
2.2.3.Visa informacija, pateikta Interneto svetainėje, Paskyroje, yra Paslaugų teikėjo nuomonė. Ši
informacija neatstoja gydytojo ar mitybos specialisto rekomendacijų.
2.3. Jei Klientas nesutinka su Taisyklių sąlygomis ar jų nesupranta, jis negali naudotis Paslaugų teikėjo
teikiamomis Paslaugomis.
2.4. Be šių Taisyklių, santykiams tarp Šalių taikomos Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatos, taip pat
tarp Kliento ir Paslaugų teikėjo sudarytų susitarimų, jei tokie yra sudaromi, nuostatos.
2.5. Be šių Taisyklių, Šalys gali raštu susitarti ir dėl kitų specialiųjų Paslaugų teikimo sąlygų, kurios papildo
šių Taisyklių nuostatas.
2.6. Jei kuri nors šių Taisyklių nuostata prieštarauja įstatymams arba dėl kokios nors priežasties tampa iš
dalies arba visai negaliojančia, ji nedaro negaliojančiomis likusių Taisyklių nuostatų. Tokia nuostata
bus atskirta nuo likusių Taisyklių, kurios toliau galios ir bus vykdomos tiek, kiek tai leidžia teisės aktai.
2.7. Klientas įsipareigoja naudotis Paslaugomis laikydamasis Taisyklėse nustatytos tvarkos ir apmokėti
Paslaugų teikėjui už suteiktas Paslaugas šiose Taisyklėse numatyta tvarka.
2.8. Paslaugų teikėjas gali keisti Taisykles, jei tobulinama ar keičiama Interneto svetainė, pasikeičia
Paslaugų teikėjo verslo ar Paslaugų teikimo modelis, jei Taisyklių pakeitimai būtini dėl pasikeitusių
teisės aktų ar valstybės institucijų nurodymų, taip pat kitais atvejais.
2.9. Apie Taisyklių pakeitimus Klientai informuojami pranešimu Interneto svetainėje ir (ar) Kliento
registracijos metu nurodytu el. paštu. Taisyklių pakeitimai įsigalioja po 10 (dešimties) dienų nuo jų
paskelbimo ir taikomi tik naudojimuisi Paslaugomis, atliktam po Taisyklių pakeitimo. Jei Klientas
nesutinka su Taisyklių pakeitimais, jis nebegali toliau naudotis Interneto svetaine ir (ar) Paslaugomis.
Jei Klientas po Taisyklių pakeitimų įsigaliojimo ir toliau naudojasi Interneto svetaine ir Paslaugomis,
laikoma, kad jis pilna apimtimi ir be jokių išimčių sutiko su Taisyklių pakeitimais.
3. REGISTRACIJA IR PASLAUGŲ TEIKIMO SĄLYGOS
3.1. Paslaugų teikėjas teikia Klientui Paslaugas.
3.2. Tam, kad Klientui Paslaugos būtų pasiekiamos Interneto svetainėje, Klientas turi užsiregistruoti,
susikurti Paskyrą ir (ar) prisijungti prie Interneto svetainės. Klientas sekdamas Interneto svetainėje
pateiktas registracijos instrukcijas, pateikia prašomus asmens duomenis, patvirtina sutikimą su šiomis
Taisyklėmis, susipažinimą su Privatumo politika ir savo registraciją ir tokiu būdu susikuria Paskyrą.
Prieiga prie Paskyros Klientui suteikiama įvedus prašomus duomenis tam skirtuose laukeliuose.
3.3. Už naudojimąsi Paskyra Klientas kas mėnesį moka Paskyros naudojimosi mokestį.
3.4. Užsiregistravęs ir turintis Paskyrą Klientas už Paslaugas atsiskaito bankiniu pavedimu arba
grynaisiais pinigais pagal Paslaugos teikėjo išrašytą sąskaitą-faktūrą.
3.5. Klientas atsako už tinkamą Interneto svetainės Paskyros naudojimą ir turi nedelsdamas pranešti
Paslaugų teikėjui, jei prie jo Paskyros buvo neteisėtai prisijungta ir (ar) įsilaužta. Kliento prašymu
Paslaugų teikėjas užblokuoja prieigą prie Kliento Paskyros. Klientas apie tai turi pranešti Paslaugų
teikėjui, išsiųsdamas pranešimą šiuo el. pašto adresu: laura@aplinkpilva.lt.
3.6. Klientas bet kada gali redaguoti Paskyroje pateiktus savo asmens duomenis.
3.7. Interneto svetainėje esančioje užklausos formoje Klientas turi nurodyti kokių Paslaugų pageidauja.
Gavęs Kliento užklausą, Paslaugų teikėjas per 2 (dvi) d. d. susisiekia su Klientu ir patvirtina Paslaugų
užsakymą.
3.8. Kliento įsigytos Paslaugos (nuotoliniai mokymai, konsultacijos) ir visa su Paslaugomis susijusi
metodinė informacija tampa prieinama asmeninėje Kliento Paskyroje iš karto po to, kai Paslaugų
teikėjas gauna apmokėjimą už Paslaugas. Konsultacijų įrašai ir kita su Kliento įsigytomis Paslaugomis
susijusi informacija yra prieinama Kliento Paskyroje tol, kol yra aktyvi Kliento mėnesinė narystė
(mokamas Paskyros naudojimosi mokestis).
4. PASLAUGŲ KAINA IR APMOKĖJIMAS
4.1. Paskyros sukūrimas ir naudojimasis Paskyra bei Interneto svetaine tol, kol nesinaudojama
Paslaugomis, yra nemokamas. Paslaugos yra mokamos. Paslaugų kainas vienašališkai nustato
Paslaugų teikėjas ir pateikia Klientui kainoraštyje, kuris pasiekiamas Interneto svetainėje.
4.2. Tikslios kainos nurodytos Interneto svetainėje eurais, įskaitant pridėtinės vertės mokestį.
4.3. Už Paslaugas Klientas atsikaito pagal Paslaugų teikėjo pateikiamas sąskaitas-faktūras.
4.4. Interneto svetainėje Klientui pateikus užklausą dėl Paslaugų ir Paslaugų teikėjui ją patvirtinus,
Paslaugų teikėjas atsiunčia Klientui sąskaitą-faktūrą su nurodytomis Paslaugomis ir jų kiekiu, kurią
Klientas apmoka per 5 d.
4.5. Paslaugos Paslaugų teikėjas pradeda teikti tik po apmokėjimo už Paslaugas gavimo.
4.6. Šalys atskiru rašytiniu susitarimu gali susitarti ir dėl kitokių ir (ar) specialių Paslaugų kainų, atsikaitymo
būdų ir tvarkos.
4.7. Paslaugų teikėjas turi teisę bet kada vienašališkai pakeisti mokesčio už bet kurias Paslaugas dydį bei
mokėjimo tvarką. Apie pakeitimus užsiregistravę ir turintys Paskyrą Klientai informuojami naujus
įkainius paskelbiant Interneto svetainėje ir (ar) atsiunčiant atnaujintus įkainius Kliento registracijos
metu ar paskyroje nurodytu el. pašto adresu. Tokie pakeitimai įsigalioja per 7 (septynias) dienas nuo
jų paskelbimo. Jei Klientas nesutinka su atnaujintais mokesčio dydžiais, jis, laikydamasis Taisyklėse
nurodytų sąlygų, turi teisę atsisakyti naudotis Paslaugomis ar apskritai atsisakyti teikiamų Paslaugų
nutraukdamas Sutartį ir (ar) panaikindamas savo Paskyrą Interneto svetainėje.
5. SUTARTIES TERMINAS IR NUTRAUKIMAS
5.1. Sutartis sudaroma neterminuotai ir galioja iki jos nutraukimo ar Paslaugų suteikimo momento.
5.2. Bet kuri Šalis turi teisę nutraukti Sutartį, raštu apie tai įspėjusi kitą Šalį ne vėliau kaip prieš 14
(keturiolika) dienų.
5.3. Klientas gali nutraukti naudojimąsi Paslaugomis, t. y. nutraukti Sutartį, tik sumokėjęs visas už
suteiktas Paslaugas mokėtinas sumas.
5.4. Jeigu Klientas yra visiškai atsiskaitęs už Paslaugas ir neturi įsiskolinimų, Paslaugų teikėjas per 3 (tris)
dienas nuo Kliento prašymo gavimo dienos patvirtina prašymą nutraukti Sutartį ir, suėjus 5.2 punkte
nurodytam terminui, nutraukia Sutartį bei panaikina Kliento paskyrą. Jeigu Klientas turi įsiskolinimų,
jo prašymas patenkinamas tik tada, kai Klientas apmoka šiuos įsiskolinimus.
5.5. Paslaugų teikėjas turi teisę prieš 7 (septynias) dienas įspėjęs Klientą vienašališkai nutraukti Sutartį,
jeigu Klientas nevykdo savo įsipareigojimo Taisyklėse nustatyta tvarka atsiskaityti už Paslaugas ar
pažeidžia kitas Taisyklių nuostatas. Jei Klientas iki nutraukimo termino pabaigos pašalina
pažeidimus, Paslaugų teikėjas pasilieka teisę palikti Sutartį galioti ir toliau jos pagrindu teiki
Paslaugas Klientui.
6. PASLAUGŲ SUTARTIES ATSISAKYMAS IR PINIGŲ GRĄŽINIMAS
6.1. Jeigu Klientas yra vartotojas, jis turi teisę nenurodęs priežasties atsisakyti nuotoliu sudarytos
Sutarties per 14 (keturiolika) dienų nuo Sutarties sudarymo ir atgauti už Paslaugas sumokėtus
pinigus. Tačiau ši teisė netaikoma, kai Paslaugos Klientui buvo pradėtos teikti ar buvo visiškai
suteiktos ir yra numatyta Kliento pareiga sumokėti Paslaugų kainą. Patvirtindamas šias Taisykles,
Klientas supranta ir aiškiai patvirtina, kad jis neturi teisės atsisakyti Sutarties, kai Paslaugų teikėjas
visiškai suteikia konkrečias Paslaugas.
6.2. Klientui atsisakius Paslaugų Sutarties dar nepradėjus naudotis Paslaugomis, grąžinami visi už
Paslaugas Kliento jau sumokėti pinigai. Tokiu atveju, Paslaugų teikėjas grąžina visus pinigus Kliento
sumokėtus už Paslaugas ne vėliau nei per 14 (keturiolika) dienų nuo pranešimo apie Paslaugų
sutarties atsisakymą gavimo dienos.
6.3. Pinigai Klientui grąžinami į tą pačią Kliento mokėjimo sąskaitą iš kurios Klientas atsiskaitė įsigydamas
Paslaugas. Patvirtindamas šias Taisykles, Klientas supranta ir aiškiai patvirtina, kad toks būdas jam
yra priimtinas atgauti sumokėtoms sumoms.
7. INTELEKTINĖS NUOSAVYBĖS TEISĖS
7.1. Šalys aiškiai susitaria, kad visos intelektinės nuosavybės teisės į Interneto svetainę bei Paslaugų
teikimui reikalinga metodinę medžiagą, informaciją, raštu teikiamą informaciją bei visus Interneto
svetainės atnaujinimus, pakeitimus, patobulinimus, papildymus, taisymus ir naujas versijas priklauso
Paslaugų teikėjui ir šios teisės Klientui nėra perleidžiamos ar suteikiamos.
7.2. Šalys susitaria, kad visos teisės į Paslaugų patobulinimus, sukurtus Klientui jomis naudojantis
(pavyzdžiui, Paslaugų pakeitimai pagal Kliento siūlymus ar pastabas), priklauso Paslaugų teikėjui.
7.3. Klientas neturi teisės daryti jokių pakeitimų, modifikavimų Interneto svetainės programiniame kode ar
kituose komponentuose, taikyti atgręžtinės inžinerijos (angl. reverse engineering) ar atlikti kokių nors
kitų veiksmų, kurie galėtų turėti įtakos Interneto svetainės veikimui ar integralumui. Klientas
įsipareigoja nenaudoti naudojantis Paslaugomis įgytų žinių tiesiogiai ar netiesiogiai kuriant sistemas
ar paslaugas, kurių veikimas ir funkcijos būtų analogiškos Paslaugoms.
7.4. Visos intelektinės nuosavybės teisės į Interneto svetainę ir jos turinį, įskaitant autorių teises,
intelektinės nuosavybės teises, know-how, komercines ir gamybines paslaptis, Paslaugas, priklauso
Paslaugų teikėjui arba Paslaugų teikėjas teisėtai naudojasi trečiųjų asmenų suteiktomis teisėmis.
Visos teisės į Paslaugas yra saugomos. Joks Interneto svetainėje esantis turinys ar kitokia informacija
negali būti atgaminama, padaroma viešai prieinama arba platinama be išankstinio raštiško Paslaugų
teikėjo sutikimo.
7.5. Visi prekių ženklai, kurie pateikiami Interneto svetainėje, yra Paslaugų teikėjo nuosavybė arba
Paslaugų teikėjas juos teisėtai naudoja.
8. INTERNETO SVETAINĖS IR PASLAUGŲ VEIKIMAS IR PRIEINAMUMAS, ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ
8.1. Paslaugų teikėjas negali būti laikomas atsakingu tuo atveju, jei Klientas dėl sveikatos priežiūros
sutrikimų nusprendžia nesikreipti į gydymo įstaigas, asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikėjus ir
(ar) asmenis, atitinkamų teisės aktų nustatyta tvarka įgijusius teisę teikti asmens sveikatos priežiūros
paslaugas.
8.2. Paslaugų teikėjas neatsako už Kliento patirtą žalą, jei:
8.2.1.Klientas nesikreipė į sveikatos priežiūros paslaugų įstaigą;
8.2.2.Klientas traktavo Paslaugų teikėjo rekomendacijas kaip oficialius gydytojo patarimus, nes
Klientas buvo supažindintas ir sutiko su Taisyklėmis, kurios aiškiai informuoja, kad Paslaugų
teikėjo teikiamos Paslaugos ir informacija yra Paslaugų teikėjo nuomonė ir nėra skirta
diagnozuoti sveikatos sutrikimus ar paskirti gydymą, o yra skelbiama edukaciniais tikslais.
8.3. Paslaugų teikėjas siekia, kad Interneto svetainė ir joje esanti Paskyra būtų pasiekiama 99 proc. laiko.
Nepaisant to, Klientas supranta ir aiškiai patvirtina, kad Interneto svetainė veikia „tokia, kokia yra“
principo pagrindu ir Paslaugų teikėjas neteikia jokių garantijų dėl jos veikimo kokybės,
nepertraukiamo veikimo, trikdžių ar klaidų nebuvimo. Paslaugų teikėjas neatsako už:
8.3.1.Interneto svetainės ir (ar) paskyros laikiną ir (ar) pastovų nepasiekiamumą, ir (ar) netinkamą
veikimą, laikiną nepasiekiamumą, jei tai įvyko dėl objektyvių priežasčių;
8.3.2.Kliento duomenų praradimą ar sugadinimą, jei tai įvyko nesant Paslaugų teikėjo kaltės ar didelio
neatsargumo.
8.4. Siekiant užkirsti kelią žalai, žalos atsiradimo rizikai ar pavojui, Šalis įsipareigoja imtis visų priemonių,
kad užkirstų kelią ir apribotų nuostolius, kurių atlyginimo galima pagrįstai pareikalauti ir kurių
atlyginimo iš Šalies galima tikėtis.
8.5. Jei dėl Šalies neteisėtų veiksmų kilo žala kitai Šaliai, kaltoji Šalis įsipareigoja atlyginti tiesioginius kitos
Šalies nuostolius, išskyrus, kai teisės aktai įpareigoja kaltąją Šalį atlyginti visus kitos Šalies patirtus
nuostolius.
8.6. Nei viena iš Šalių neatsako už prisiimtų įsipareigojimų visišką ar dalinį neįvykdymą, jeigu ji įrodo, kad
įsipareigojimų neįvykdė dėl aplinkybių, kurių ji negalėjo kontroliuoti bei protingai numatyti, ir kad
protingomis pastangomis negalėjo užkirsti kelio šių aplinkybių ar jų pasekmių atsiradimui (force
majeure).
9. ASMENS DUOMENYS
9.1. Su Paslaugų teikimu susiję asmens duomenys Paslaugų teikėjo tvarkomi taip, kaip nurodyta
Privatumo politikoje, su kuria Klientas privalo susipažinti.
10. APSIKEITIMAS INFORMACIJA
10.1. Visi pranešimai, prašymai, kiti dokumentai, susiję su Taisyklėmis, Klientui siunčiami į jo
registracijos Interneto svetainėje metu nurodytu el. pašto adresu. Tam tikrais atvejais, esant būtinybei
ir siekiant operatyviai informuoti Klientą, jam registracijos metu nurodytu telefonu numeriu gali būti
siunčiamos trumposios žinutės (SMS).
10.2. Klientas privalo nedelsiant informuoti Paslaugų teikėją apie savo kontaktinių duomenų
pasikeitimą, patikslindamas duomenis Paskyroje Interneto svetainėje. Pranešimų išsiuntimas
naudojant paskutinį žinomą Kliento adresą laikomas tinkamu informavimu.
10.3. Klientas pranešimus Paslaugų teikėjui privalo siųsti kontaktiniu el. pašto
adresu laura@aplinkpilva.lt.
10.4. Visa informacija, kurią Paslaugų teikėjas Klientui pateikia Interneto svetainėje, Paskyroje, taip
pat individualiai el. paštu Klientui pateikta informacija, įskaitant, bet neapsiribojant, šias Taisykles,
laikoma pateikta Klientui raštu.
11. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
11.1. Taisyklėms ir Sutarčiai yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
11.2. Visi tarp Šalių kilę nesutarimai dėl Taisyklių yra sprendžiami derybų keliu. Šalims
neišsprendus ginčo derybų būdu per 30 (trisdešimt) dienų, ginčai galutinai sprendžiami Lietuvos
Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
11.3. Klientas, kuris laikomas vartotoju, gali spręsti su Paslaugų teikėju iškilusius ginčus ir
elektroniniu būdu, nesikreipdamas į teismą. Pirmiausia, toks Klientas raštu turi kreiptis į Paslaugų
teikėją el. pašto adresu laura@aplinkpilva.lt. Per 14 (keturiolika) dienų nuo pretenzijos gavimo
Paslaugų teikėjui neatsakius į vartotojo pretenziją arba nepatenkinus vartotojo pretenzijos, jis
prašymą ir (ar) skundą dėl Paslaugų teikėjo veiksmų ar neveikimo gali pateikti Valstybinei vartotojų
teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, telefonu 8 5 262 67 51, faks. 8 5 279 1466,
el. pašto adresu tarnyba@vvtat.lt, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams
apskrityse) ar užpildyti prašymo formą Elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje,
pasiekiamoje adresu http://ec.europa.eu/odr/.