top of page

Paslaugų teikimo taisyklės

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-04-16

1. SĄVOKOS IR APIBRĖŽIMAI

1.1. Taisyklės – šios naudojimosi Paslaugomis taisyklės, kurios nustato pagrindines naudojimosi

Paslaugomis sąlygas ir tvarką, Šalių teises ir pareigas.

1.2. Paslaugų teikėjas – UAB „Aplink pilvą“, Lietuvos Respublikoje įsteigta uždaroji akcinė bendrovė,

juridinio asmens kodas 306635899, registruotos buveinės adresas P. Kalpoko g. 6, LT-41179, Biržai,

Lietuva, veiklos vykdymo adresas Bratoniškių g. 22, LT-15179 Vilnius, Lietuva.

1.3. Interneto svetainė – Paslaugų teikėjo administruojama interneto svetainė, pasiekiama adresu

https://www.aplinkpilva.lt.

1.4. Klientas arba Jūs – fizinis asmuo, kuris naudojasi ar siekia naudotis Paslaugų teikėjo teikiamomis

Paslaugos.

1.5. Paskyra – Interneto svetainėje Kliento susikurta asmeninė paskyra, kurioje pateikiama informacija

apie užsakomas Paslaugas ir kita su jomis susijusi informacija.

1.6. Paskyros naudojimosi mokestis – kas mėnesį mokamas 35 eurų dydžio mokestis už naudojimąsi

Paskyra ir prieigą prie Paslaugų.

1.7. Paslaugos – ši sąvoka apima visas Paslaugų teikėjo teikiamas Paslaugas – kineziterapeuto pasyvios

kineziterapijos konsultacijas, gyvai ir nuotoliu organizuojamas individualias ir grupines kūno rengimo,

stiprinimo ir korekcines treniruotes, treniruočių, korekcinių pratimų, sporto planų sudarymą,

treniruočių video įrašų kūrimą, rengimą ir sklaidą.

1.8. Privatumo politika – Interneto svetainėje prieinama privatumo politika, apžvelgianti kaip Paslaugų

teikėjas, būdamas duomenų valdytoju, tvarko fizinių asmenų asmens duomenis.

1.9. Sutartis – sutartis tarp Kliento ir Paslaugų teikėjo dėl Paslaugų teikimo, pagal kurią Paslaugų teikėjas

Kliento atžvilgiu prisiima tam tikrus įsipareigojimus, susijusius su Paslaugų teikimu. Tokia sutartis

sudaroma Taisyklėse nustatyta tvarka, o Taisyklės yra neatsiejama jos dalis.

1.10. Paslaugų teikėjas ir Klientas šiose Taisyklėse kartu vadinami Šalimis, o kiekvienas atskirai

Šalimi.

2. BENDROSIOS NUOSTATOS

2.1. Taisyklių privalo laikytis kiekvienas besinaudojantis Paslaugomis Klientas. Klientas, norėdamas

naudotis Paslaugomis, turi užsiregistruoti ir susikurti paskyrą Interneto svetainėje. Klientas

registracijos metu pateiktą informaciją, sutikimą su Taisyklėmis ir įsipareigojimą jų laikytis patvirtina

varnele prie teiginio „Sutinku su Paslaugų teikimo taisyklėmis”. Klientui atlikus šiuos veiksmus tarp

Šalių sudaroma Sutartis. Bet kuriuo atveju naudodamasis Paslaugomis Klientas patvirtina, kad yra

susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, su jomis sutinka ir įsipareigoja jų laikytis.

2.2. Patvirtindamas Taisykles ir naudodamasis Interneto svetaine bei užsisakydamas ir naudodamasis

Paslaugomis Klientas supranta ir aiškiai patvirtina, jog:

2.2.1.Paslaugų teikėjo teikiamos Paslaugos yra tik edukacinės ir nėra skirtos diagnozuoti sveikatos

sutrikimus ar paskirti gydymą;

2.2.2.Siekdamas gauti asmens sveikatos priežiūros paslaugos Klientas turi kreiptis į asmenis,

atitinkamų teisės aktų nustatyta tvarka įgijusius teisę teikti šias paslaugas, kaip numatyta

Lietuvos Respulbikos Civilinio Kodekso 6.725 straipsnyje, Lietuvos Respublikos medicinos

praktikos įstatyme;

2.2.3.Visa informacija, pateikta Interneto svetainėje, Paskyroje, yra Paslaugų teikėjo nuomonė. Ši

informacija neatstoja gydytojo ar mitybos specialisto rekomendacijų.

2.3. Jei Klientas nesutinka su Taisyklių sąlygomis ar jų nesupranta, jis negali naudotis Paslaugų teikėjo

teikiamomis Paslaugomis.

2.4. Be šių Taisyklių, santykiams tarp Šalių taikomos Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatos, taip pat

tarp Kliento ir Paslaugų teikėjo sudarytų susitarimų, jei tokie yra sudaromi, nuostatos.

2.5. Be šių Taisyklių, Šalys gali raštu susitarti ir dėl kitų specialiųjų Paslaugų teikimo sąlygų, kurios papildo

šių Taisyklių nuostatas.

2.6. Jei kuri nors šių Taisyklių nuostata prieštarauja įstatymams arba dėl kokios nors priežasties tampa iš

dalies arba visai negaliojančia, ji nedaro negaliojančiomis likusių Taisyklių nuostatų. Tokia nuostata

bus atskirta nuo likusių Taisyklių, kurios toliau galios ir bus vykdomos tiek, kiek tai leidžia teisės aktai.

2.7. Klientas įsipareigoja naudotis Paslaugomis laikydamasis Taisyklėse nustatytos tvarkos ir apmokėti

Paslaugų teikėjui už suteiktas Paslaugas šiose Taisyklėse numatyta tvarka.

2.8. Paslaugų teikėjas gali keisti Taisykles, jei tobulinama ar keičiama Interneto svetainė, pasikeičia

Paslaugų teikėjo verslo ar Paslaugų teikimo modelis, jei Taisyklių pakeitimai būtini dėl pasikeitusių

teisės aktų ar valstybės institucijų nurodymų, taip pat kitais atvejais.

2.9. Apie Taisyklių pakeitimus Klientai informuojami pranešimu Interneto svetainėje ir (ar) Kliento

registracijos metu nurodytu el. paštu. Taisyklių pakeitimai įsigalioja po 10 (dešimties) dienų nuo jų

paskelbimo ir taikomi tik naudojimuisi Paslaugomis, atliktam po Taisyklių pakeitimo. Jei Klientas

nesutinka su Taisyklių pakeitimais, jis nebegali toliau naudotis Interneto svetaine ir (ar) Paslaugomis.

Jei Klientas po Taisyklių pakeitimų įsigaliojimo ir toliau naudojasi Interneto svetaine ir Paslaugomis,

laikoma, kad jis pilna apimtimi ir be jokių išimčių sutiko su Taisyklių pakeitimais.

3. REGISTRACIJA IR PASLAUGŲ TEIKIMO SĄLYGOS

3.1. Paslaugų teikėjas teikia Klientui Paslaugas.

3.2. Tam, kad Klientui Paslaugos būtų pasiekiamos Interneto svetainėje, Klientas turi užsiregistruoti,

susikurti Paskyrą ir (ar) prisijungti prie Interneto svetainės. Klientas sekdamas Interneto svetainėje

pateiktas registracijos instrukcijas, pateikia prašomus asmens duomenis, patvirtina sutikimą su šiomis

Taisyklėmis, susipažinimą su Privatumo politika ir savo registraciją ir tokiu būdu susikuria Paskyrą.

Prieiga prie Paskyros Klientui suteikiama įvedus prašomus duomenis tam skirtuose laukeliuose.

3.3. Už naudojimąsi Paskyra Klientas kas mėnesį moka Paskyros naudojimosi mokestį.

3.4. Užsiregistravęs ir turintis Paskyrą Klientas už Paslaugas atsiskaito bankiniu pavedimu arba

grynaisiais pinigais pagal Paslaugos teikėjo išrašytą sąskaitą-faktūrą.

3.5. Klientas atsako už tinkamą Interneto svetainės Paskyros naudojimą ir turi nedelsdamas pranešti

Paslaugų teikėjui, jei prie jo Paskyros buvo neteisėtai prisijungta ir (ar) įsilaužta. Kliento prašymu

Paslaugų teikėjas užblokuoja prieigą prie Kliento Paskyros. Klientas apie tai turi pranešti Paslaugų

teikėjui, išsiųsdamas pranešimą šiuo el. pašto adresu: laura@aplinkpilva.lt.

3.6. Klientas bet kada gali redaguoti Paskyroje pateiktus savo asmens duomenis.

3.7. Interneto svetainėje esančioje užklausos formoje Klientas turi nurodyti kokių Paslaugų pageidauja.

Gavęs Kliento užklausą, Paslaugų teikėjas per 2 (dvi) d. d. susisiekia su Klientu ir patvirtina Paslaugų

užsakymą.

3.8. Kliento įsigytos Paslaugos (nuotoliniai mokymai, konsultacijos) ir visa su Paslaugomis susijusi

metodinė informacija tampa prieinama asmeninėje Kliento Paskyroje iš karto po to, kai Paslaugų

teikėjas gauna apmokėjimą už Paslaugas. Konsultacijų įrašai ir kita su Kliento įsigytomis Paslaugomis

susijusi informacija yra prieinama Kliento Paskyroje tol, kol yra aktyvi Kliento mėnesinė narystė

(mokamas Paskyros naudojimosi mokestis).

4. PASLAUGŲ KAINA IR APMOKĖJIMAS

4.1. Paskyros sukūrimas ir naudojimasis Paskyra bei Interneto svetaine tol, kol nesinaudojama

Paslaugomis, yra nemokamas. Paslaugos yra mokamos. Paslaugų kainas vienašališkai nustato

Paslaugų teikėjas ir pateikia Klientui kainoraštyje, kuris pasiekiamas Interneto svetainėje.

4.2. Tikslios kainos nurodytos Interneto svetainėje eurais, įskaitant pridėtinės vertės mokestį.

4.3. Už Paslaugas Klientas atsikaito pagal Paslaugų teikėjo pateikiamas sąskaitas-faktūras.

4.4. Interneto svetainėje Klientui pateikus užklausą dėl Paslaugų ir Paslaugų teikėjui ją patvirtinus,

Paslaugų teikėjas atsiunčia Klientui sąskaitą-faktūrą su nurodytomis Paslaugomis ir jų kiekiu, kurią

Klientas apmoka per 5 d.

4.5. Paslaugos Paslaugų teikėjas pradeda teikti tik po apmokėjimo už Paslaugas gavimo.

4.6. Šalys atskiru rašytiniu susitarimu gali susitarti ir dėl kitokių ir (ar) specialių Paslaugų kainų, atsikaitymo

būdų ir tvarkos.

4.7. Paslaugų teikėjas turi teisę bet kada vienašališkai pakeisti mokesčio už bet kurias Paslaugas dydį bei

mokėjimo tvarką. Apie pakeitimus užsiregistravę ir turintys Paskyrą Klientai informuojami naujus

įkainius paskelbiant Interneto svetainėje ir (ar) atsiunčiant atnaujintus įkainius Kliento registracijos

metu ar paskyroje nurodytu el. pašto adresu. Tokie pakeitimai įsigalioja per 7 (septynias) dienas nuo

jų paskelbimo. Jei Klientas nesutinka su atnaujintais mokesčio dydžiais, jis, laikydamasis Taisyklėse

nurodytų sąlygų, turi teisę atsisakyti naudotis Paslaugomis ar apskritai atsisakyti teikiamų Paslaugų

nutraukdamas Sutartį ir (ar) panaikindamas savo Paskyrą Interneto svetainėje.

5. SUTARTIES TERMINAS IR NUTRAUKIMAS

5.1. Sutartis sudaroma neterminuotai ir galioja iki jos nutraukimo ar Paslaugų suteikimo momento.

5.2. Bet kuri Šalis turi teisę nutraukti Sutartį, raštu apie tai įspėjusi kitą Šalį ne vėliau kaip prieš 14

(keturiolika) dienų.

5.3. Klientas gali nutraukti naudojimąsi Paslaugomis, t. y. nutraukti Sutartį, tik sumokėjęs visas už

suteiktas Paslaugas mokėtinas sumas.

5.4. Jeigu Klientas yra visiškai atsiskaitęs už Paslaugas ir neturi įsiskolinimų, Paslaugų teikėjas per 3 (tris)

dienas nuo Kliento prašymo gavimo dienos patvirtina prašymą nutraukti Sutartį ir, suėjus 5.2 punkte

nurodytam terminui, nutraukia Sutartį bei panaikina Kliento paskyrą. Jeigu Klientas turi įsiskolinimų,

jo prašymas patenkinamas tik tada, kai Klientas apmoka šiuos įsiskolinimus.

5.5. Paslaugų teikėjas turi teisę prieš 7 (septynias) dienas įspėjęs Klientą vienašališkai nutraukti Sutartį,

jeigu Klientas nevykdo savo įsipareigojimo Taisyklėse nustatyta tvarka atsiskaityti už Paslaugas ar

pažeidžia kitas Taisyklių nuostatas. Jei Klientas iki nutraukimo termino pabaigos pašalina

pažeidimus, Paslaugų teikėjas pasilieka teisę palikti Sutartį galioti ir toliau jos pagrindu teiki

Paslaugas Klientui.

6. PASLAUGŲ SUTARTIES ATSISAKYMAS IR PINIGŲ GRĄŽINIMAS

6.1. Jeigu Klientas yra vartotojas, jis turi teisę nenurodęs priežasties atsisakyti nuotoliu sudarytos

Sutarties per 14 (keturiolika) dienų nuo Sutarties sudarymo ir atgauti už Paslaugas sumokėtus

pinigus. Tačiau ši teisė netaikoma, kai Paslaugos Klientui buvo pradėtos teikti ar buvo visiškai

suteiktos ir yra numatyta Kliento pareiga sumokėti Paslaugų kainą. Patvirtindamas šias Taisykles,

Klientas supranta ir aiškiai patvirtina, kad jis neturi teisės atsisakyti Sutarties, kai Paslaugų teikėjas

visiškai suteikia konkrečias Paslaugas.

6.2. Klientui atsisakius Paslaugų Sutarties dar nepradėjus naudotis Paslaugomis, grąžinami visi už

Paslaugas Kliento jau sumokėti pinigai. Tokiu atveju, Paslaugų teikėjas grąžina visus pinigus Kliento

sumokėtus už Paslaugas ne vėliau nei per 14 (keturiolika) dienų nuo pranešimo apie Paslaugų

sutarties atsisakymą gavimo dienos.

6.3. Pinigai Klientui grąžinami į tą pačią Kliento mokėjimo sąskaitą iš kurios Klientas atsiskaitė įsigydamas

Paslaugas. Patvirtindamas šias Taisykles, Klientas supranta ir aiškiai patvirtina, kad toks būdas jam

yra priimtinas atgauti sumokėtoms sumoms.

7. INTELEKTINĖS NUOSAVYBĖS TEISĖS

7.1. Šalys aiškiai susitaria, kad visos intelektinės nuosavybės teisės į Interneto svetainę bei Paslaugų

teikimui reikalinga metodinę medžiagą, informaciją, raštu teikiamą informaciją bei visus Interneto

svetainės atnaujinimus, pakeitimus, patobulinimus, papildymus, taisymus ir naujas versijas priklauso

Paslaugų teikėjui ir šios teisės Klientui nėra perleidžiamos ar suteikiamos.

7.2. Šalys susitaria, kad visos teisės į Paslaugų patobulinimus, sukurtus Klientui jomis naudojantis

(pavyzdžiui, Paslaugų pakeitimai pagal Kliento siūlymus ar pastabas), priklauso Paslaugų teikėjui.

7.3. Klientas neturi teisės daryti jokių pakeitimų, modifikavimų Interneto svetainės programiniame kode ar

kituose komponentuose, taikyti atgręžtinės inžinerijos (angl. reverse engineering) ar atlikti kokių nors

kitų veiksmų, kurie galėtų turėti įtakos Interneto svetainės veikimui ar integralumui. Klientas

įsipareigoja nenaudoti naudojantis Paslaugomis įgytų žinių tiesiogiai ar netiesiogiai kuriant sistemas

ar paslaugas, kurių veikimas ir funkcijos būtų analogiškos Paslaugoms.

7.4. Visos intelektinės nuosavybės teisės į Interneto svetainę ir jos turinį, įskaitant autorių teises,

intelektinės nuosavybės teises, know-how, komercines ir gamybines paslaptis, Paslaugas, priklauso

Paslaugų teikėjui arba Paslaugų teikėjas teisėtai naudojasi trečiųjų asmenų suteiktomis teisėmis.

Visos teisės į Paslaugas yra saugomos. Joks Interneto svetainėje esantis turinys ar kitokia informacija

negali būti atgaminama, padaroma viešai prieinama arba platinama be išankstinio raštiško Paslaugų

teikėjo sutikimo.

7.5. Visi prekių ženklai, kurie pateikiami Interneto svetainėje, yra Paslaugų teikėjo nuosavybė arba

Paslaugų teikėjas juos teisėtai naudoja.

8. INTERNETO SVETAINĖS IR PASLAUGŲ VEIKIMAS IR PRIEINAMUMAS, ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ

8.1. Paslaugų teikėjas negali būti laikomas atsakingu tuo atveju, jei Klientas dėl sveikatos priežiūros

sutrikimų nusprendžia nesikreipti į gydymo įstaigas, asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikėjus ir

(ar) asmenis, atitinkamų teisės aktų nustatyta tvarka įgijusius teisę teikti asmens sveikatos priežiūros

paslaugas.

8.2. Paslaugų teikėjas neatsako už Kliento patirtą žalą, jei:

8.2.1.Klientas nesikreipė į sveikatos priežiūros paslaugų įstaigą;

8.2.2.Klientas traktavo Paslaugų teikėjo rekomendacijas kaip oficialius gydytojo patarimus, nes

Klientas buvo supažindintas ir sutiko su Taisyklėmis, kurios aiškiai informuoja, kad Paslaugų

teikėjo teikiamos Paslaugos ir informacija yra Paslaugų teikėjo nuomonė ir nėra skirta

diagnozuoti sveikatos sutrikimus ar paskirti gydymą, o yra skelbiama edukaciniais tikslais.

8.3. Paslaugų teikėjas siekia, kad Interneto svetainė ir joje esanti Paskyra būtų pasiekiama 99 proc. laiko.

Nepaisant to, Klientas supranta ir aiškiai patvirtina, kad Interneto svetainė veikia „tokia, kokia yra“

principo pagrindu ir Paslaugų teikėjas neteikia jokių garantijų dėl jos veikimo kokybės,

nepertraukiamo veikimo, trikdžių ar klaidų nebuvimo. Paslaugų teikėjas neatsako už:

8.3.1.Interneto svetainės ir (ar) paskyros laikiną ir (ar) pastovų nepasiekiamumą, ir (ar) netinkamą

veikimą, laikiną nepasiekiamumą, jei tai įvyko dėl objektyvių priežasčių;

8.3.2.Kliento duomenų praradimą ar sugadinimą, jei tai įvyko nesant Paslaugų teikėjo kaltės ar didelio

neatsargumo.

8.4. Siekiant užkirsti kelią žalai, žalos atsiradimo rizikai ar pavojui, Šalis įsipareigoja imtis visų priemonių,

kad užkirstų kelią ir apribotų nuostolius, kurių atlyginimo galima pagrįstai pareikalauti ir kurių

atlyginimo iš Šalies galima tikėtis.

8.5. Jei dėl Šalies neteisėtų veiksmų kilo žala kitai Šaliai, kaltoji Šalis įsipareigoja atlyginti tiesioginius kitos

Šalies nuostolius, išskyrus, kai teisės aktai įpareigoja kaltąją Šalį atlyginti visus kitos Šalies patirtus

nuostolius.

8.6. Nei viena iš Šalių neatsako už prisiimtų įsipareigojimų visišką ar dalinį neįvykdymą, jeigu ji įrodo, kad

įsipareigojimų neįvykdė dėl aplinkybių, kurių ji negalėjo kontroliuoti bei protingai numatyti, ir kad

protingomis pastangomis negalėjo užkirsti kelio šių aplinkybių ar jų pasekmių atsiradimui (force

majeure).

9. ASMENS DUOMENYS

9.1. Su Paslaugų teikimu susiję asmens duomenys Paslaugų teikėjo tvarkomi taip, kaip nurodyta

Privatumo politikoje, su kuria Klientas privalo susipažinti.

10. APSIKEITIMAS INFORMACIJA

10.1. Visi pranešimai, prašymai, kiti dokumentai, susiję su Taisyklėmis, Klientui siunčiami į jo

registracijos Interneto svetainėje metu nurodytu el. pašto adresu. Tam tikrais atvejais, esant būtinybei

ir siekiant operatyviai informuoti Klientą, jam registracijos metu nurodytu telefonu numeriu gali būti

siunčiamos trumposios žinutės (SMS).

10.2. Klientas privalo nedelsiant informuoti Paslaugų teikėją apie savo kontaktinių duomenų

pasikeitimą, patikslindamas duomenis Paskyroje Interneto svetainėje. Pranešimų išsiuntimas

naudojant paskutinį žinomą Kliento adresą laikomas tinkamu informavimu.

10.3. Klientas pranešimus Paslaugų teikėjui privalo siųsti kontaktiniu el. pašto

adresu laura@aplinkpilva.lt.

10.4. Visa informacija, kurią Paslaugų teikėjas Klientui pateikia Interneto svetainėje, Paskyroje, taip

pat individualiai el. paštu Klientui pateikta informacija, įskaitant, bet neapsiribojant, šias Taisykles,

laikoma pateikta Klientui raštu.

11. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

11.1. Taisyklėms ir Sutarčiai yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

11.2. Visi tarp Šalių kilę nesutarimai dėl Taisyklių yra sprendžiami derybų keliu. Šalims

neišsprendus ginčo derybų būdu per 30 (trisdešimt) dienų, ginčai galutinai sprendžiami Lietuvos

Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

11.3. Klientas, kuris laikomas vartotoju, gali spręsti su Paslaugų teikėju iškilusius ginčus ir

elektroniniu būdu, nesikreipdamas į teismą. Pirmiausia, toks Klientas raštu turi kreiptis į Paslaugų

teikėją el. pašto adresu laura@aplinkpilva.lt. Per 14 (keturiolika) dienų nuo pretenzijos gavimo

Paslaugų teikėjui neatsakius į vartotojo pretenziją arba nepatenkinus vartotojo pretenzijos, jis

prašymą ir (ar) skundą dėl Paslaugų teikėjo veiksmų ar neveikimo gali pateikti Valstybinei vartotojų

teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, telefonu 8 5 262 67 51, faks. 8 5 279 1466,

el. pašto adresu tarnyba@vvtat.lt, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams

apskrityse) ar užpildyti prašymo formą Elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje,

pasiekiamoje adresu http://ec.europa.eu/odr/.

bottom of page